Heeft u een vraag ?
Stuur ons een mail : rijwielzaakhamstra@home.nl
Stuur ons een App : 06 – 51945894 (alléén voor appen)
We zullen altijd proberen zsm te reageren (op werkdagen Dinsdag t/m Zaterdag van 09.00-17.00 uur)
Klantenservice
Heeft u een vraag over een product of een bestelling? Of een andere vraag? Wij hebben hieronder wat mogelijke antwoorden verzameld.
Bestellen en Levering
Per geplaatste bestelling (website) ontvangt u een bevestiging per e-mail. De klant is verantwoordelijk aan de hand van deze bevestiging de juistheid van zijn bestelling te controleren en Rijwielzaak Hamstra.nl onmiddellijk op de hoogte te brengen indien deze onjuistheden bevat.
De bestellingen worden naar het adres gestuurd zoals vermeld op deze bevestigingsmail, controleer deze daarom goed op eventuele fouten. Indien de door u bestelde artikelen op een door u verkeerd vermeld adres bezorgd worden is het sturen naar het correcte adres voor eigen rekening.
Het wijzigen van een bestelling is niet meer mogelijk zodra deze ingepakt en klaar voor verzending is.
Levering van uw bestelling:
Wij streven erna om uw bestelling, dezelfde werkdag gereed te maken voor verzending.
Wanneer het bij u afgeleverd gaat worden is afhankelijk van de drukte bij PostNL en DHL
(maar zal in veel gevallen binnen een dag of 3 zijn)
Verzending / Verzendkosten
Gratis verzending voor alle bestellingen (met uitzondering van fietsen / E-Bikes) vanaf € 50,00
Voor alle bestellingen onder de € 50,00 zijn wij genoodzaakt € 4,50 verzendkosten in rekening te brengen.
Bezorgkosten van fietsen / E-Bikes bedragen € 75,00
rijwielzaakhamstra.nl zal wel verzendkosten berekenen aan de klant, indien de transporteur de bestelling niet kan afleveren vanwege het aantoonbaar foutief invullen van adresgegevens door de klant.
rijwielzaakhamstra.nl maakt uitsluitend gebruik van erkende vervoerders, zoals: TNT, PostNl, Transmission
Tot aan het moment van afleveren op het afleveradres draagt de vervoerder de volledige verantwoording in geval van (transport)schade, vermissing of diefstal.
In het geval dat de levering ; niet / niet volledig / beschadigd of op enige andere wijze niet conform de afspraak is, dient u dit per mail binnen 24 uur aan ons te melden
Alle vermelde levertijden bij onze producten gelden als indicatie en niet als fatale termijn.
rijwielzaakhamstra.nl is nimmer aansprakelijk voor schade als gevolg van overschrijding van levertijden.
Bij alle leveringen ontvangt de klant een duidelijke pakbon met daarop alle geleverde artikelen.
Garantie en Reparatie
Op alle geleverde producten via rijwielzaakhamstra.nl gelden de normale fabrieksgaranties.
Op contractuele garantie gelden onverminderd de rechten en vorderingen die de wet aan de koper toekent.
In het geval van een garantieclaim binnen 14 dagen na aankoop krijgt u na doen van de juiste melding per omgaande een nieuw product.
In het geval van een garantieclaim na 14 dagen dient u het klachtenprotocol te doorlopen.
Zit uw antwoord er niet bij? Laat het ons weten. Mail ons via info@rijwielzaakhamstra.nl of vul onderstaand formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op